Voelen we ons al veiliger?

Keith Knight heeft een tweede verzameling van zijn (TH) inktstrips uitgebracht. Waar de K Chronicles multi-panelen zijn en typisch biografisch zijn, lijkt inkt veel meer…

Marrow by Jalous of the Birds (EP)

Noord -Ierland’s Naomi Hamilton Records onder de naam jaloers op de vogels, evenals haar nieuwe EP … fascinerend. Zowel zang en eigenzinnig gesproken woord integreren…

Aria zal in november

terugkeren in tegenstelling tot mijn pessimisme, het lijkt erop dat Aria Book 5 tenslotte zal verschijnen. (Een eerder aanbod van het boek werd geannuleerd aan…

Harriet-Amerikaanse eetlust

Ik hoorde Harriet eerst voor het eerst toen hun publicist me de single stuurde: “Ik sliep met al je moeders”, en ik werd volledig ingehaald…

Bellweather Rhapsody

Ik kreeg Bellweather Rhapsody uit mijn plaatselijke bibliotheek, en ik las het in één keer door omdat ik het niet kon neerleggen. De uitgever beschrijft…

Comiclist Preview: Bloodshot Reborn#3

Media release-Voordat Bloodshot Reborn#1 verschijnt op 15 april … Krijg een extra-vroege look in de vele verwachte nieuwe serie van het jaar hier als Superstar-makers…

Comiclist Preview: 4001 A.D.#2

Media release – Het meest ambitieuze stripevenement van 2016 brengt oorlog naar de 41e eeuw – met Rai die de leiding leidt! Rai slaat voorop…